ażurowe botki blog moda

JEANS STORY - wiosna 2015 stylizacje | BLOG MODA

08:02Hypnotizing Fashion

hypnotizing fashion
jeansy stylizacje
Hej Kochani :)
Jak minął Wam tydzień i jakie macie plany na weekend? Powiem, Wam w tajemnicy, że u mnie tydzień był całkiem średni. Najpierw ból i rwanie zęba, a później z kolką nerkową, wylądowałam na ostrym dyżurze w szpitalu (kroplówki, itp), ale suma sumarum jest już ok ;) 
Mam za to, teraz masę pomysłów! Począwszy od zaprojektowania kolejnej kolekcji, a skończywszy na tym, aby zamieszczać na blogu moje rysunki i grafiki. Jak myślicie czy to dobry pomysł, aby coś takiego pojawiło się na blogu? Piszcie :)
buziaki, 
Pola :*

OUTFIT | STYLIZACJA
Ma być rockowo, ale też radośnie i kobieco. Skórzana kurtka - ramoneska, została połączona z żółtą króciutką, odsłaniającą pępek bluzą i szpilkami. Piękne, ażurowe sandały na szpilce, są tak efektowne, że stały się jednym z ważniejszych elementów tej stylizacji. Do tego są bardzo wygodne! Chyba nie omieszkam sprawić sobie takich również w innych kolorach. To hit tego sezonu ;) 

Długo szukałam idealnych jeansów i... póki co nie znalazłam ;) W stylizacji pokazuję jeansy z cubusa z wysokim stanem. Są ładne, ale niestety mają zbyt luźne nogawki (jak na opięte rurki), przez co trochę pogrubiają sylwetkę (jak każde spodnie, które są dopasowane, ale nie opięte). Także w dalszym ciągu szukam ;)
OPIS RZECZY POKAZANYCH W STYLIZACJI oraz GDZIE JE KUPIĆ - tak jak chciałyście, znajdziecie pod zdjęciami ;)


stylizacje blog

stylizacje wiosna 2015

stylizacje kurtka skórzana

stylizacje blog 2015



wiosenne stylizacje

jeansy stylizacje
blog o modzie



hypnotizing fashion

moda wiosna 2015

sandały na szpilce

ażurowe szpilki wiosna

wiosenne ażurowe buty


trendy 2015

stylizacja jeansy i kurtka jeansowa

jacket | ramoneska - New Look   sweatshirt | bluza - asos    jeans - Cubus
sandals | ażurowe sandały - czasnabuty.pl

You Might Also Like

31 Comments

  1. Świetne jeasy :) Pasują Ci doskonale :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny set!
    Sandały sa boskie i te spodnie- me gusta:)
    caluje

    OdpowiedzUsuń
  3. love your shoes!!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz figurę! do pozazdroszczenia! fajna, luźna interpretacja jeansowego trendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. e, bez przesady ;) moim zdaniem nic tu niczego nie pogrubia ;)
    bardzo zgrabnie w nich wyglądasz!
    fajnie, że zestawiłaś te spodnie z żółtą bluzką - moim zdaniem to najlepszy z możliwych pomysłów na dżins ;)

    grafiki wrzucaj - jak się robi coś kreatywnego, to trzeba się tym chwalić!

    współczuję historii z zębem - ja swego czasu wojowałam z ósemkami, więc wiem, jaka to makabra.
    dla pocieszenia powiem Ci, że też pod względem zdrowotnym nie mija mi ten tydzień za dobrze - dopadła mnie jakaś zaraza, straciłam głos ;P
    ja - największa gaduła województwa - straciłam głos!
    koszmar ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      ps. wcale mnie to nie pociesza, tylko martwi;) ) No ale fakt raźniej, gdy też ktoś inny w tym samym czasie też choruje ;) Zdrówka Ci życzę i odzyskania głosu :*

      Usuń
  6. Nice look ! Super buty ;)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne połączenie! I ta żółta bluza <3 jeśli chodzi o szpilki to sama poluje na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz super szpilę! Cudowny set!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool outfit!)
    www.elationofcreation.com
    Love Alena

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty pierwsza klasa! Bardzo podoba mi się ten model dżinsów i uważam, że śliczne podkreśla Twoją figurę :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja ! Niby na luzie , ale bardzo sexy !!! ps. możesz napisać czy te buciki są wygodne? Wiem, że w opisie napisałaś, że tak, ale czy wg Ciebie będą również wygodne dla osoby, która nie jest przyzwyczajona do noszenia butów na obcasie ?
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK MOŻE OPOWIEDZIEĆ CI POLA (HYPNOTIZING FASHION) , KTÓRA (SĄDZĄC PO STYLIZACJACH) CZĘSTO NOSI BUTY NA OBCASACH ??? CHOCIAŻ JA TEŻ JESTEM CIEKAWA, BO SAMA NOSZĘ NAJCZĘŚCIEJ BUTY NA PŁASKIM, ALE TE WYJĄTKOWO MI SIĘ PODOBAJĄ I Z CHĘCIĄ BYM KUPIŁA. TYLKO NIE MA JUŻ ICH W MOIM ROZMIARZE :/ PZDR

      Usuń
    2. Spokojnie dziewczyny :) Jasne, że mogę powiedzieć, gdyż jestem też szczególnie wyczulona na niewygodne buty. Dlatego staram się Wam pokazywać tylko takie, które przetestowałam i da się w nich chodzić ;) Te z pewnością takie są! Powiem więcej to chyba jedne z najwygodniejszych butów na obcasie jakie miałam ( nie wliczając kozaków) ;)
      pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  12. Uwielbiam na ciebie patrzeć :D sexy, kobieco, energicznie! Kochana mam dwa pytanka: jaki to model spodni? Szukam spodni które właśnie są trochę ponad bioderka. A drugie: ile masz wzrostu? Niezwykle proporcjonalna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i spodnie bardzo fajne, od dawna takich szukam, muszę zajrzeć do Cubusa. Bardzo podoba mi się też fryzurka ;)

    Pozdrawiam
    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przepięknie! A na te Twoje włosy to normalnie nie umiem się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały zestaw super, taki rockowy i zadziorny. Podoba mi się żółta bluza i to bardzo i buty też, czaiłam się na takie ale czerwone, nie kupiłam bo bałam się że mi palce wyjadą na chodnik...teraz mogę na Twoich nóżkach popodziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może wrzuć te spodnie do prania na 90st to się zbiegną i będą w sam raz :-) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w tych butach !! :) całość rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, zwłaszcza byty - kocham

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonale, seksownie i z klasą! Chyba rozejrzę się za takimi ciuchami w fashion house, bo bardzo chciałabym wyglądać tak fajnie jak Ty, choć masz o niebo lepszą figurę. :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne buty !!!!!

    http://sazidonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta żółta bluza/bluzka ożywia całą stylizacje. Super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy